top of page

FAQ

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om våra produkter, leveranser och prenumerationer.

  • Vilka betalningsmetoder accepterar ni?
    Vi accepterar kortbetalning (Visa, Mastercard, AMEX), Swish, Klarna och PayPal.
  • Hur gör jag en beställning?
    Lägg dina favoritprodukter i varukorgen, gå till kassan och slutför ditt köp genom att följa anvisningarna.
  • Kan jag ändra eller avbryta en beställning?
    Om din beställning ännu inte har skickats, kontakta oss så snart som möjligt så försöker vi hjälpa dig.
  • Hur lägger jag till nya frågor och svar?
    Följ de här stegen för att lägga till frågor och svar: 1. Hantera vanliga frågor från din översikt eller i Redigeraren 2. Lägg till en fråga och ett svar 3. Tilldela frågan en kategori 4. Spara och publicera Du kan alltid komma tillbaka och redigera dina frågor.
  • Hur redigerar jag eller tar bort Vanliga frågor-rubriken?
    Du kan redigera rubriken från 'Inställningar' i Redigeraren. För att ta bort rubriken från din mobilapp går du till fliken 'Sida och app' i Owner app och gör anpassningar.
  • Kan jag lägga till en bild, video eller GIF i frågan?
    Ja. Följ de här stegen: 1. Hantera vanliga frågor från din översikt eller i Redigeraren 2. Skapa en ny fråga eller redigera en befintlig 3. Klicka på video-, bild- eller GIF-ikonen från svarsrutan 4. Lägg till media från biblioteket och spara.
bottom of page